Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (24)

Absoluut, waarom niet?

Toegevoegd na 3 minuten:
Kijk hier eens voor mogelijke autoroutes:
http://www.overwintereninspanje.com/UserFiles/File/ALTERNATIEVE%20ROUTES.pdf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor...

Er ligt 1 grote snelweg van Amsterdam naar de Costa del Sol...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk.. als je er maar regelmatig brandstof ingooit..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. waarom zou dat niet kunnen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welja...
Je kunt er ook heen kruipen-lopen-fietsen-varen-zwemmen-steppen-skeeleren-brommeren-vliegen-huppelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
non-stop naar Spanje zwemmen word wel zwaar hoor ;P
jazeker, vorig jaar nog gedaan (nou ja, mijn ouders en ik dan, ik ben namelijk 14jaar).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, natuurlijk, dat kan al ongeveer zo lang als er voertuigen zijn. Het is allemaal vaste land en - geloof het ook niet - ook nog eens allemaal geasfalteerde snelweg, van hier tot Gibraltar. Geen enkel probleem dus. En je bent er binnen 24 uur met de bus, dus nog veeel sneller me de auto (als je om de beurt rijdt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van Peñiscola naar Arnhem deden wij in 14 uur ja...
Wanneer je ouder dan 18 bent en in het bezit van een rijbewijs en een auto die verzekerd is met brandstof erin; ja!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Owja ook dat nog!! Bedankt voor de tip! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en een paspoort...
Ja hoor, borden volgen, op tijd tanken en vooral niet te vaak links rijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, gewoon het zuiden aanhouden.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan ik!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Maite99;

Dat kan, maar we gaan toch straks gewoon weer lekker met de boot terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan, neem wel op tijd je pauzes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor.

Goede reis.

http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=nederland&daddr=spanje&hl=nl&geocode=FRl7GwMdAr1QACm75IfbwwnGRzGfCr3_znWhsw%3BFTNtaQIdnMrG_ymLvGEyeONCDDHso2gHlCzspg&mra=ls&vps=3&jsv=191a&sll=46.286224,0.74707&sspn=13.729413,38.496094&num=10
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik kan het niet.
Ik namelijk geen auto en geen rijbewijs.
Pas wanneer ik dat wel heb en genoeg geld voor de benzine kan ik gewoon naar Spanje rijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom zou dat niet kunnen, zijn div.mogelijkheden, bijvoorbeeld via Luxemburg, laatste keer zelf via Parijs en Brug van Millau, was wel in de avond/nacht maar het was een fijne route.Alles afhankelijk van welk deel je in Spanje wilt zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker kan dat, gewoon via de snelwegen. Het is wel veel uren rijden want de afstand ligt ergens tussen de 1400 en de 2000 km. Sinterklaas komt en gaat echter met de boot, want dan heeft hij geen files.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nog jong bent, en dat zal wel gezien jouw vraag, dan is lopen ook heel goed mogelijk. Ik ben vaak jongeren tegengekomen, die lopend op weg naar Spanje waren. Ook oude mensen. Ook jong en oud op de fiets.
Laat je niet weerhouden. Met de auto is de gemakkelijkste, maar zeker niet de beste manier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, volgens mij gaat alleen sinterklaas met de boot v.v., maar gewone mensen gaan met de auto of het vliegtuig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat kan alleen met de stoomboot
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik niet,want ik heb geen auto en geen rijbewijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb het eenmalig gedaan en zag er als een berg tegenop. Eenmaal onderweg bleek het 1 rechte weg te zijn. Makkie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dit een serieuze vraag? Mijn ouders reden er dertig jaar geleden met mijn zusje en ik, en mijn oma in het midden op de achterbank al naartoe. En deden dit vervolgens nog eens tien maal - iedere zomer in twee dagen ernaartoe. Ik doe hetzelfde met man en kinderen. Je moet even willen afzien, maar dan heb je ook wat...!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar anwb.nl, klik de routeplanner aan.
Kies je vertrekplaats, vul in welke plaats in Spanje je wilt bezoeken.
Je kunt nu kiezen uit verschillende opties. De auto-optie staat bovenaan en de ANWB heeft er verstand van, dus ja: je kunt met de auto naar spanje rijden.
Als je dan ook nog klikt op Plan Route, dan krijg je een gedetailleerde routebeschrijving in beeld.

Wel aan denken bijtijds te tanken, elke twee uur rust nemen en vergeet ook niet geld mee te nemen voor de tolwegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding