Waar kun je beter overwinteren?

Ik denk aan overwinteren op Tenerife of Gran Canaria. Welke van de twee zou de beste keuze zijn? Is er prijsverschil (ticket, onderdak, levensonderhoud) tussen de twee. Ik moet ook op de centjes letten.
Overigens mogen voor mijn part ook andere suggesties voor betaalbaar overwinteren elders, ingebracht worden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Als er twee eilanden zijn die wat dat betreft volledig uitwisselbaar zijn, zijn het Tenerife en Gran Canaria wel.
Als je nog wat andere voorkeuren of wensen vermeldt,
dan kan ik je misschien een advies geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk verder
ze zeggen wel dat het goedkoop is..

http://users.telenet.be/sf15419/tenerife.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er aan wat je zoekt op je overwinter adres.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Overwinteren doe je voor langere tijd, neem ik aan. Dan worde kosten van levensonderhoud belangrijker dan de ticketkosten.
Ik zou dan eens kijken in Azië of Florida, zeker nu de dollar zo laag staat. Voor een paar honderd euro per week huur je een villa in Florida.