Leuke tips voor Stockholm?

Ik ben nu onderweg naar stockholm en ga zondag alweer weg. Heeft iemand nog leuke tips voor Stockholm? Ik ben er al 4 keer eerder geweest en ben gek op de stad!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

link
http://www.cityzapper.nl/Stockholm/uitgaan/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+

Andere antwoorden (1)

Om een goed idee te krijgen hoe Stockholm ‘op het water drijft’ gaat je naar het uitkijkplatform van de Kaknästornet, de TV-toren. Adembenemend en schitterend uitzicht op de stad en de archipel. Met restaurant op 'niveau'...