Is Noord-Korea de moeite waard om te bezoeken en bijzonder? Zo ja, wat is er dan bijzonder?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

heb reportage gezien van een parlementaire commissie uit europa die daar uitgenodigd was. Totale manipulatie. Om je idee te geven : één supermarkt werd uitsluitend opengesteld voor de tienkoppige delegatie. Er heerst hongersnood, er is voortdurend censuur en "stasi"-achtige toestanden.En dan de toatle absurde adoratie en verheerlijking van DE dictator. TE MIJDEN tenzij je jezelf een geweten wil schoppen tegen alle onrechtvaardigheid in de wereld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet hoe Noord-Korea in elkaar zit en ik heb ook documentaires gezien. Daarom ben ik juist zo geïnteresseerd en wil ik het graag een keer met eigen ogen bekijken.

Andere antwoorden (2)

Elk land is bijzonder om te bezoeken; ik vraag me alleen af of je er binnen komt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een ding dat ik zeker bijzonder vind aan Noord-Korea is dat het de enige necrocratie op aarde is. Is denk echter niet dat er heel veel te beleven valt, en het is, zoals aangegeven hierboven, nog maar de vraag of je het land makkelijk in en/of uit komt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iedereen komt Noord-Korea binnen.
Er gaat alleen een procedure aan vooraf. Zo moet je camera's bij de douane achterlaten, die kan je dan later weer ophalen als je uit het land gaat.