vraag over vliegreis met vriendin

Eind april heb ik als verrassing een vliegreis naar indonesie op de planning staan met mijn vriendin. Nu is mijn vriendin iets aan de mollige kant, en betwijfel ik of 1 zetel die ik heb geboekt voor haar wel voldoende is.

Deze fout heb ik al een eerder gemaakt, alleen was ze toen van plan om het uit te maken omdat ik haar volgens haar ''publiekelijk voor schut zette''.

What 2 do now

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (7)

hmm de moderator had geen goede ervaringen met mn vorige antwoord dus ik zou zeggen huur dat hele vliegtuig en zorg ervoor dat je de overige plaatsen/2 aan andere "gezette" mensen doorspeeld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Creatieve oplossing, maar niet erg realistisch.
Ik hoop overigens dat de genoemde vriedin niet op deze site komt.
Anders is zij alsnog boos + verrassing weg!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn antwoord werd ook verwijderd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het was ook niet echt aardig
Je zal met haar moeten overleggen en vooral duidelijk maken dat je graag wil dat zij een comfortabele reis heeft. Bij de luchtvaartmaatschappij kan je informeren of er grotere stoelen beschikbaar zijn. Misschien krijg je er zelf ook een, als je naast haar wil zitten en die stoelen bij elkaar staan. Kan altijd goed uitpakken. Succes!
Antoni
15 jaar geleden
Kost je waarschijnlijk een dubbele plaats boeken,en laat voorkomen of dit een onbezette plaats is,dan heeft je vriendin ongemerkt meer ruimte.Neem contact op met je boekings kantoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je deze fout al eerder hebt gemaakt waarom bega je deze fout dan nu weer? Je had toch vooraf de dingen die je wilt weten bij je boekingskantoor/reisbureau kunnen laten uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Grotere stoelen zijn er natuurlijk altijd in de Business Class, kleinere stoelen in de Economy Class. Oplossing klaar! Business Class boeken! Heb je meteen meer service en andere voordelen! Iedereen blij!
Antoni
15 jaar geleden
Je had beter bij het boeken daar naar kunnen informeren. Ik zou je reisbureau of touroperator bellen en je probleem uitleggen. Misschien zijn er ruimere stoelen of kan je twee stoelen boeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Upgraden naar business class. Ja, dat is duurder, maar de bedoeling is toch dat je vriendin het leuk vindt? Zo'n afstand vliegen is al niet zo'n pretje als je slank bent (je neemt hoogstens de vliegreis voor lief vanwege de bestemming), je komt extreem stijf aan. Als de stoel ook nog te krap is, is de ervaring echt afschuwelijk.