weet iemand een leuke camping in het buitenland, liefst frankrijk of italie waar echt leuke dingen zijn voor pubers.

Vaak zijn campings ingericht op kleintjes, met een badje en animatie, maar echt leuke uitdagende dingen voor pubers zie je niet veel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Antwoorden (7)

Je bent wel heel specifiek over waar je naar toe wilt. Een leuke camping in het buitenland, liefst Frankrijk of Italie... Dan heb je het over vele duizenden campings, waarvan er zeker honderden aan je wensen en eisen voldoen.

Ik zou als ik jou was ten eerste bepalen waar je ongeveer naar toe wilt, welk gebied. Dan zou ik eens gaan kijken op internet, bijvoorbeeld:
http://www.zoover.nl zoek hier de regio waar je naar toe wilt, kies als accommodatie camping en volgens mij kun je daar meer criteria aangeven.
Je krijgt dan een complete lijst met campings, kunt sorteren op rapportcijfer en daarnaast kun je van de verschillende campings ook nog eens beoordelingen lezen die geschreven zijn door andere toeristen die daar al geweest zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rimini ,in Italie ,google het maar dan zie je vast iets leuks.Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Karinnie;

Wij zijn van de zomer naar de Po-delta geweest. We hebben drie weken doorgebracht op camping Barricata in Bonelli di Porto Tolle, ongeveer halverwege Padua en Ravenna aan de Adriatische kust. Op de camping was voor onze kinderen (14 en 16 jaar) van alles te doen en het is erg mooi een luxe ingericht. Voor de omgeving heb je wel een auto nodig, want het is er erg uitgestrekt, maar naar het strand is maar vijf minuutjes lopen. Het enige nadeel(tje) waren de vliegjes, 's avonds tussen half negen en tien uur, verder zag je die nooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kies eens voor Istrie (Kroatie).
Daar heb je langs de prachtige Adriatische kust grote campings die voor alle leeftijden iets te bieden hebben, zeker in en op het water. Ook in de omgeving is er van alles te doen, zoals discotheken, sporten, leuke plaatsjes etc.
En een groot voordeel is dat iedereen er allerlei talen spreekt, al zeker goed Engels en Duits. Dit in tegenstelling tot Frankrijk en Italie, de Kroaten pakken het gewoon slimmer aan. Voor ons is dit echt HET vakantieland geworden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn er natuurlijk heel veel maar als ik 1 tip mag geven aan de cote d'azure is het wel camp du domaine. echt een prachtige camping direkt aan het strand met veel te doen voor pubers en toch met veel rust en mooi uitzicht voor jezelf. Ik ging er met mijn ouders ook heen in mijn puber jaren en kom er sinds kort zelf ook weer. Echt een topper !
www.campdudomaine.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij zijn vorig jaar met 1 dochter naar la plaine tonique (net voor de Jura) geweest ,leuke camping voor pubers en snelle aansluiting met kids en ook niet onbelangrijk,niet duur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Camping Ca Savio vlakbij Venetie, leuke disco net even buiten de camping, Onze kids 15 en 18 hebben zich daar prima vermaakt. Camping ligt aan het strand en ze hebben drie zwembaden.