Wie heeft een leuk idee voor een mini-vakantie?

Mijn vriendin en ik hebben eind november beide een onverwachts weekje vrij.
Nu zijn we aan het zoeken naar een bijzonder mini-vakantie. Echt alle opties zijn open. Mag alleen niet te veel kosten.
Ben op zoek naar weer eens wat anders. Dus geen stedentrips naar Parijs, Berlijn, Londen enz.
Mag ook gewoon iets bijzonders in ons eigen landje zijn.
Hebben jullie nog leuke ideeën?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Het beste antwoord

Wij hebben zelf ook een weekje vrijaf..
We gaan een midweekje landal in luxe (4b L ) huisje met sauna- bubbelbad- zonnenhemel.
Als je v.a/na 2 nov. boekt kun je daar al voor €99. terecht
Wij hebben dit eerder gedaan met ons twee, heerlijk nixen, alleen maar sauna, douchen..het hele ritueel..lekker flesje(s) wijn erbij...echt genieten.
We verheugen ons weer :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Wat dacht je van IJsland?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wow...ziet er prachtig uit..
Wij zijn vorig jaar een weekje in Maastricht geweest! Echt een van de leukste steden van Nederland, echt een aanrader!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk lekker een weekje vrij.

Ga lekker naar de sneeuw toe, lekker wandelen, genieten, uit eten hoeft niet duur te zijn. Maar een weekend Zeeland lekker naar het strand uitwaaien is ook zalig.

Of koop een museumjaarkaart is niet duur dan kan je naar het Openluchtmuseum in Arnhem, Enkhuizen en nog veel meer leuke uitstapjes. (geloof dat deze kaart p.p. 35 euro kost. Is erg leuk en betaalbaar. Deze kaart kan je bij de kassa kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ohw...wat klinken die ideetjes lekker.. vooral uitwaaien aan het strand. ik wou dat ik nog dagen over had..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb maar weekje vakantie hoor, geen jaar.
Jaarkaart beetje overdreven ;-)
Verder leuke tips. +je
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vics een jaarkaart, heb je na 2 bezoekjes er al uit en kan je altjd nog gebruiken voor andere keren. Een entreekaartje kost al snel tussen de 16 en 20 euro. maar dat weten veel mensen niet en daarom zijn vaak dagjes uit zo duur. En is dit een goedkope suggestie.
@Cindy heerlijk he, lekker naar het strand een weekend kan ook lekker zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga toch maar eens over een weekendje nadenken :-)
Niet geheel in eigen land (wat heet), maar probeer eens een paar dagen Schotland.
Vorige week voor enkele dagen naar Glasgow gevlogen. In Glasgow ook nog een tripje door de highlands geboekt met een minibusje van Rabbie's.
http://www.rabbies.com/schotland_bezoeken_nederlands_index.asp

Echt heel leuk. En zo duur is het niet. De pond staat ten opzichte van de Euro nog steeds vrij gunstig. Komt nog bij dat eten in de pubs in Groot Britannie lekker is en niet duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jersey.....
Heerlijk uitwaaien, ontzettend gezellige kroegjes met folk-singers, high tea-en met clotted cream en scones, prachtige hoge rotswanden waar de zee tegen aanbeukt, tunnelachtige weggetjes omdat de bomen boven de weg zijn samengegroeid, en wel zó ongelooflijk lekker eten - het is tenslotte niet voor niets maar een paar km. van Frankrijk weg.....

En als je niet wil vliegen : in deze tijd van het jaar is één van de waddeneilanden ook nooit weg...door de overtocht met de boot heb je altijd zo'n gevoel van 'ver weg van alles', vind ik altijd.

Of ga genieten in Brugge - dan ben je er ook even helemaal uit - prachtig oud stadje om heerlijk te slenteren, en ook zulk heerlijk eten.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de weersverwachting harde wind is: een eiland zoals Texel. Lekker wilde golven en met een beetje geluk zie je een duin die aangeslagen wordt :).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een van de waddeneilanden, Texel is mooi en Terschelling en een vriendin van me was afgelopen week op Ameland en was daar erg enthousiast over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat te denken van de Kop van Noord Holland
Van alles te zien en te doen, Van Alkmaar tot Den Helder
vooral rond Schoorl Prachtig!! Genoeg te doen leuke musea ( Marine+ Reddings+ Fort Kijkduin in Den Helder)
leuke stadjes zoals Schagen etc etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie link.
http://minivakantie.goedbegin.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wandelen in het gebied bij Willingen/Winterberg. Hebben wij 2 jaar geleden gedaan, toen er geen sneeuw lag, en het is er prachtig. Je kunt er ook nog gezellig en niet te duur eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pak gewoon de auto,koffers mee,en rij duitsland in,en zie gewoon waar je terecht komt,het is er overal rustig nu en hotels en pensions in overvloed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.specialhotels.nl/?mode=viewhotel&hotel=1191&pagina=&zoek=categorie&id=16&titel=Luxe%20Boerderijhotels
14 jaar geleden
een huisje huren in de Ardennen via Bel-Sud ,leuk en niet duur .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga lekker skiën in Landgraaf, Boek meteen een van de mooie B&B's en wandel door het Limburgse land. In het zuiden richting voerstreek. Toch nog even naar de Stad dan is Luik een aanrader. Voelt meteen buitenlands aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Portugal is een leuk land met vriendelijke mensen,kijk op rayen air ik weet niet of het goed geschreven is,goedkope vlucht misschien goed weer ga niet naar de touristen plaatsen kijk in kleine dorpjes voor een slaapplaats 10a15 euro glas wijn 30 cent en een biertje 60 cent uit eten 6,50 een iedee sta.margarida da serra vraag naar Marco of Tonnie bij grandola in de buurt groeten