moet je echt 3 uur van te voren op schiphol zijn voor dat je weggaat met het vliegtuig of mag je ook 2 uur van te voren aanwezig zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zou even moeten kijken hoelaat je moet inchekken Ik moest ook 3 uur van te voren op schiphol zijn Je kan tegenwordig ook online inchekken

Dat ligt er aan waar je heen vliegt. Europees meld ik mij een uur van te voren heb thuis ingecheckt en hoef enkel mijn bagage op een drop off point af te leveren. Intercontinentaal meld ik me inderdaad vroeg, maar ook dan geen drie uur. kijk bij de voorwaarden wat de uiterste meld tijd is.

Nee dat hoeft niet, uiteraard afhankelijk of je alleen handbagage of ruimbagage meeneemt. Het is een adviestijd/ Als je je bagage nog moet afgeven dan moet je hier weer rekening houden met wanneer de balie sluit. Bij de KLM moet je de bagageafgifte ten minste 2 uur voor vertrek van de vlucht doen. Op schiphol.nl staat het volgende. Inchecken Reist u in de vakantieperiode via Amsterdam Airport Schiphol, dan adviseren wij u op tijd naar de luchthaven te komen. Door de grote drukte kunnen de wachttijden langer zijn. U kunt de volgende inchecktijden aanhouden: •Europese bestemming 2 uur van tevoren •Bestemming buiten Europa 3 uur van tevoren Incheckbalies •Vertrek 1: balie rij 1 t/m 8 •Vertrek 2: balie rij 9 t/m 16 •Vertrek 3: balie rij 17 t/m 32 Zelf inchecken U kunt thuis inchecken via internet. Dit kan via de website van uw luchtvaartmaatschappij. U kunt ook gebruik maken van een van de talrijke Self-service check-in kiosken op Schiphol. Self-service check-in is snel, comfortabel en makkelijk. U hoeft minder te wachten en u heeft zelf de controle over de te doorlopen stappen. Dit houdt in dat u zelf incheckt met behulp van machines (kiosken). De kiosken staan vlakbij de incheckbalies van de luchtvaartmaatschappijen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100