Ik zoek een leuk klein en goedkoop hotel in Nederland voor 1persoon?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
3.9K

Het beste antwoord

Ha, mijn jaarlijkse speurtocht !! Ik ga één keer per jaar een week op 'moedervakantie' (al schiet dit jaar er nogal bij in), en ben dus ook altijd op zoek naar zo goedkoop mogelijke hotelletjes.

Helaas valt dat erg tegen. Hotels zijn gewoon best wel reteduur. Bed en Breakfast zijn meestal al veel goedkoper, maar bieden niet de privacy en de vrijheid van een hotel. Bovendien mag je bij een B&B officieel tussen 10 en 4 niet op de kamer zijn, dus las je niet van plan bent voortdurend de hort op te zijn, is dat niet altijd even handig.

Het beste kun je op zoek naar een pensionnetje ; goedkoper dan een hotel, vaak ook wat meer mogelijkheden, zoals zelf eten kunnen klaarmaken en goedkoop koffie kunnen scoren, dezelfde privacy maar iets minder luxe en dus beduidend goedkoper.

Zelf heb ik vele malen met heel vele plezier verbleven in pension Randenbroek in Amersfoort. Nauwelijks dertig euro per nacht, gezellige bewoners, leuke eigenaar. Daarmee is het ook wel één van de goedkopere hoor ; een richtlrijs voor een leuk pension is meestal de helft meer ; 45 euro per nacht of meer. Helaas hebben de goedkoopste pensions niet allemaal een website en zul je de telefoon moeten pakken, maar googelen op pension + plaatsnaam waar je heen wilt, levert vaak aardig wat op.

Vaak kom je dan uit op de site van de Weekend Company, waar alle pensions en hotelletjes met duidelijke prijsindicatie staan, wat het echt best wel makkelijk zoeken maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

zie link.
http://www.goedkoopstehotels.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet echt een overzicht ; alleen maar links naar plaatsen waar ook heel vele dure hotels staan.
http://www.boerderijkamers.nl/

is dit iets?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grand Hotel de Kromme Raake.
Als je boekt is het hotel meteen volgeboekt.
De goedkope prijs lijkt op het eerste gezicht niet erg goedkoop, maar voor dat geld heb je het alleenrecht in het hotel. (Bij een gemiddelde van der Valk betaal je hetzelfde en ben je maar een anoniem kamernummer)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
botel in maastricht verwacht er niet te veel van maar het is goedkoop

Toegevoegd na 1 uur:
33 eu hut met douche en twalet
zonder ontbijt in maastricht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag nog eens na bij de Kruidvat, die hadden vorige week hotelbonnen te koop voor €9.95
Deze zijn geldig tot april 2010 in 3 en 4 sterren hotels van Fletcher Hotelgroup.
Wij hebben er nog twee kunnen bemachtigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.hotelbrabant.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij dit hotel kan je al vanaf 25,65 logeren.
NH Grand Hotel Krasnapolsky te amsterdam
Bronnen: