Naar welke land moet je zeker niet gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als toerist

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

op vakantie, of emigreren ofzo?

waar oorlog is, daar zul je mij in ieder geval niet zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afganistan lijkt me nu niet zo handige plek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iran en Irak lijken me ook niet zo geschikt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roemenie, daar hebben ze geen roltrap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha +1 voor de humor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zijn wel degelijk roltrappen.
Neverland.

Toegevoegd na 3 minuten:
maar ff serieus... momenteel lijkt me Soedan het minst veilige land heen te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt helemaal aan je achtergrond en je doel in het leven.

Ben je een rijke westerse directeur van een olie- of wapenfirma, dan kun je beter geen cruise voor de Somalische kust maken.

Ben je donateur van Al Qaida, dan kun je beter geen rondvlucht boven de USA boeken.

Ben je thermofiel, dan kun je beter niet naar Svalbard gaan. Ben je daarentegen cryofiel, dan kun je beter niet naar Borneo reizen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 erg gevat!!
Plopsaland.
Tenzij je kinderen blijven jengelen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met jengelende kinderen in Plopsaland - veel erger kan het niet worden....
Ik zou niet gaan naar landen waar een oorlog woedt,
je moet het niet opzoeken.
Landen waar de sharia geheel of gedeeltelijk wordt toegepast, zoals Iran en Jemen. Als democratisch
burger kun je je zo'n wetgeving echt niet voorstellen
en je kunt maar beter elk risico om er mee in aanraking
te komen vermijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het land is niet de heersende godsdienst.....Iran en Jemen zijn heel prachtige landen, met ongelooflijke architektuur en cultuur, en als je ooit de kans krijgt de stad Petra in Jordanië te bezoeken, moet je dat beslist doen !! Allemaal landen, waar gastvrijheid een heilig goed is, en de mensen voorkomend, beleefd, en geëngageerd zijn, en je (figuurlijk!) met open armen ontvangen wordt omdat ze trots zijn op hun land, en nog niet zo veel mensen de moeite hebben genomen op bezoek te komen en te bewonderen...