Vanaf hoe oud kun je au pair worden in een engels sprekend land?

Ik ben nu 15 en ik denk erover om op mijn 16 een of twee maandjes au pair worden in een engels sprekend land zodat ik mijn engels kan verbeteren. Kan je voor 2 maanden au pair zijn op je zestiende? Op google kon ik het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
3.1K

Het beste antwoord

Er is wel van alles over te vinden via Google.
Leeftijd kan afhangen van naar welk land je gaat en via welke organisatie.
Als je Engels onder de knie wilt krijgen zou ik naar Groot Brittanië of de VS gaan. In Amerika begin je erg weinig zonder rijbewijs. Dus kom je al uit op minimaal 18 jaar en wat weken.

Ga in elk geval via een organisatie. Meisjes van 15 of 16 zonder rijbewijs, zonder organisatie achter zich, daar zijn bepaald soort mensen nogal happig op. Maar bij dat soort mensen wil niemand terecht komen en al helemaal niet zonder rijbewijs!

http://www.aupair-world.nl/index.php/visa/denmark
of
http://www.aupairselect.nl/aupair.html

enz. enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://www.aupair-world.nl/index.php/au_pair/age_restrictions/

Hier kun je per land zien hoe oud je moet zijn. Plus nog meer tips en regeltjes.
Je kan beter tot je 17e of 18e wachten, dan mag je in bijna alle landen werken. 16 zie ik nergens bij staan maar kan misschien in goed overleg geregeld worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek een keer informatie bij een bureau dat t regelt. In principe kan het wel op je 16e, maar niet in alle landen. Wat wel een probleem kan worden is dat je maar 2 maanden wilt, au pair is meestal voor een half jaar of een jaar, anders heeft die familie er weinig aan.