Welke bekende amerikaan staat er op deze foto?

Wij waren in februari in pisa en kwamen daar een zwaar beveiligd amerikaans gezelschap tegen.
Iemand een idee wie de bekende is op deze foto?
Ik heb al iemand horen zeggen dat het ted kennedy is,maar dat lijkt me sterk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie is de VIP?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me ook sterk dat T kennedy is, die was al een jaar ziek en vandaag overleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar ik lees nu pas dat het in februari was dus had gekunt. Maar ik herken hem niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen flauw idee ; maar ze lijken niet erg van hun uitje te genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zie geen bekende maar het voorste rijtje heeft allemaal een fototoestel ook die vrouw en man die je op hun rug ziet en de dame met de zonnebril, het achterste gezelschap word gefotografeerd dus daar zou de beroemdheid tussen moeten staan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet je de datum nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het was op zaterdag 14 februari 2009
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke puzzel!

Het beste antwoord

Het zou Edward Markey kunnen zijn, en eventueel Nancy Pelosi.

Zij waren die dag voor een klimaatconferentie in Italië. Op diezelfde dag was er een massale anti-Amerikaanse betoging gericht tegen de amerikaanse ambassade. Dat zou de enorme beveiliging kunnen verklaren.

Het is maar een gok van de speursmurf, dus reken mij er niet op af aub :-)

Toegevoegd na 5 minuten:
Edward Markey lijkt op die meneer die in het gezelschap staat dat wordt gefotografeerd, linksboven het hoofd van die hulpfotograaf in die regenjas.

Toegevoegd na 38 minuten:
Nancy staat -aan haar coup te zien- achter die mevrouw met die zonnebril. Dus ik kan haar niet goed zien.

Toegevoegd na 1 uur:
die grijze man met bril en snor is george miller.
hij komt ook voor in de foto's die je te zien krijgt op de link http://italy.usembassy.gov/events/2009/ClimateChangeConference/default.asp

Toegevoegd na 1 uur:
die dame links van edward is Rosa De Lauro.

Toegevoegd na 1 uur:
hun vliegtuig is in Pisa geland, en ze zijn toen even langs de toren gegaan, volgens de laatst toegevoegde bron.

Toegevoegd na 3 dagen:
"Congressmen who were coming to Florence!
Headliner: Speaker of the House Nancy Pelosi. Co-stars: Larson and DeLauro (2 Reps from CT! Including Larson from my district), Markey and Capuano from Massachusetts, Pascrell from New Jersey, and Miller and Eshoo from California.
The group arrived on Saturday the 14th (Valentines Day for some, Saturday the 14th for most). Their plane landed in Pisa and they were brought around to see the leaning tower and a church or two, and then it was on to Florence"
bron: http://finallyflorence.blogspot.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een puntje sowieso voor het intensieve speurwerk +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het inderdaad het groepje congresleden is. George, Rosa en Edward zijn duidelijk te herkennen op je foto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor je speurwerk!

Andere antwoorden (6)

Michien toch een familylid, lijkt er wel erg veel op....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
26e van links: Schwarzenegger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met de grijze jas (met de rug naar de fotograaf): Bush

maar die vrouw heeft trouwens ook wel veel weg van Victoria Beckham.

Toegevoegd na 28 seconden:
ik bedoel niet Victoria Backham maar Katie Holmes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt inderdaad wel of het Bush is met die grijze jas, hij zou het in ieder geval zo kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet zeker dat ik er niet op sta!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volg de blikken van de beveiligingsbeambte en de camera's die fotgraferen. Dus niet de personen op de voorgrond. Is niet Bush, ant daar is de beveiling te zwak voor. Kort geleden zag ik Mel Gibson, maar die was wel stukken beter beveiligd.