Waar kan ik een goedkope studiokamer voor 3 dagen boeken aan de kust voor 1 persoon?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

http://www.dagjeweg.nl/
Misschien kom je hier verder mee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan naar www.opvakantie.nl gaan en een telefoonnummer opzoeken. Je kunt ze dan bellen of ze opzoek willen gaan voor jou en dat ze dan door middel van vragen te stellen aan jou je een voorstel kunnen doen. Zij gaan dus als het ware voor jou op zoek.