van 19dec tot 29dec wil een vriendin met vriend en kindje van 2.5j bij ons op bezoek komen naar islamagarita wie weet goedkoopste manier

wij wonen nu enkele maanden in islamagarita men we hebben regelmatig vrienden en familie die eens op bezoek willen komen nu hebben we vrienden die in dec willen komen maar overal waar ik kijk is het zo duur wie weet goedkope manier vlucht alleen is ook al goed ze kunnen bij ons logeren hebben zelf apartementen verhuur dus enkel vlucht is al goed genoeg als er nog mensen zouden eens op vakantie willen komen laat maar iets weten zoekiets@gmail.com

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Last minute ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

row row row the boat genly tru de sea
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me simpelweg een kwestie van de goedkooptste vliegreis zoeken en dan bij jullie logeren.
Dat is de goedkoopste manier dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad zal het het goedkoopste zijn als zij bij jullie kunnen overnachten, maar de vraag is of 10 dagen niet te lang is. Zelf zal ik nooit langer dan 3 dagen bij iemand overnachten, omdat je toch op een gegeven moment je aan anderen gaat ergeren.

Wat betreft vluchten: Je kan één van de suggesties hierboven opvolgen, de last minute. Het probleem hierbij is echter dat je dan flexibeler moet zijn in je tijden dan de precieze data die je hierboven opgeeft.
Gezien de periode (kerstvakantie) denk ik dat je ook niet veel kans hebt met een last-minute. Sterker nog, ik denk dat het zaak is dat je vrienden zsm een vlucht boeken, hoe langer ze wachten, hoe duurder het doorgaans wordt.

Ze hebben keuze uit heel veel verschillende sites om vluchten te boeken.
Hieronder enkele sites:
www.vliegtarieven.nl
www.expedia.nl
www.cheaptickets.nl
http://www.worldticketcentre.com

Alvast veel plezier gewenst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou kunnen kijken of je een vlucht via een ander land kan krijgen; dus niet rechtstreeks van Schiphol naar Isla Margarita, maar bijvoorbeeld een goedkopere vlucht naar Trinidad en van daaruit met de boot. Van een kennis in Trinidad begreep ik dat het van daaruit maar een uurtje varen is en dat je bijna niets betaalt voor die overtocht. Aangezien Isla Margarita een populairdere bestemmis is dan Port of Spain kunnen tickets naar Trinidad aanzienlijk goedkoper zijn dan tickets naar Isla Margarita.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind dit een verdekte vorm van spam!
de vaag is oke, maar het is niet nodig je e-mail te geven, voor het geval dat iemand iets zoekt.