Waar kan ik Franse kookles krijgen in Zuid-Frankrijk?

Wie kent er een leuk adresje om een dag franse kookles te krijgen in het zuiden van frankrijk.

We gaan onze vakantie kamperend doorbrengen in het gebied langs/in de franse pyreneen en langs de gehele franse mediterane kust.

Spreek zelf redelijk goed frans, maar man absoluut niet.

Alvast bedankt voor jullie info.

groetjes Brigitte

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

In Bergerac is een leuke bestemming. Daar kan je kookles krijgen in het Nederlands. Kijk maar eens op de link.