Zijn er georganiseerde reizen naar de Africa Cup of Nations in Angola van komende winter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Vanuit Nederland bij mijn weten niet.
De Oad (de grootste aanbieder van voetbalreizen) heeft ze in ieder geval niet in haar assortiment.

Ik denk dat je als je er echt naar toe wilt het beste gewoon een ticket naar Angola kunt boeken en ter plekke een kaartje kunt kopen, dat moet volgens mij wel lukken.
Misschien worden ze ook wel te koop aangeboden via de website van de Afrikaanse Voetbalbond
( http://www.cafonline.com/ ).

Lijkt me trouwens wel een heerlijk spektakel om eens bij te wonen, vooral van die teams die nog heilig geloven in de zwarte magie die ervoor moet zorgen dat het andere team verliest.... Heerlijke verhalen zijn daarover te vinden.
Enjoy!