Ga je op vakantie?

Zo ja, waar naartoe. Zo niet, waarom niet?
Gewoon nieuwsgierig ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Geniet van het leven, dan is het elke dag vakantie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

vast wel, maar ik vind dit persoonlijk niet zo`n goede vraag omdat het antwoord niet te controleren is. jammer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen zin en 'k moet sparen. dus dit jaar thuisblijven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet in de zomer. Winterseizoen heeft voorkeur omdat we dat wegens seizoengebonden bedrijf al meer dan 30 jaar doen en het minder druk is, en dan in het voorjaar nog een lang weekend
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik niet, geen tijd voor, moet het gras nog maaien.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik ga lekker met ons gezin 3 weekjes naar Italië! Daar bezoeken we onder andere de omgeving van Venetië en later de omgeving van het Lago Lagoma!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben dit jaar al drie keer op vakantie geweest: Egypte, Turkije en Portugal en daar komen er nog meer bij, maar die bestemmingen zijn nu nog ff onbekend. Soms beslissen we pas op het laatste moment waar de reis naartoe gaat (hangt ook van het weer af).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog niet geboekt. Ik heb over 3weken vakantie. Wordt waarschijnlijk wel een last minute. En als er last minute niks leuks bij zit, dan houden we het hier in nl gezellig :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien mijn vaste weekplanning met mijn bedrijf zal het er waarschijnlijk op neer komen dat ik ergens in het naseizoen een paar dagen weg ga...

Er gewoon even tussenuit en je verstand even op nul...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga aankomende zaterdag voor 10 dagen naar Zuid Frankrijk. Mijn schoonouders wonen daar, dus we gaan bij hun op bezoek :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
's Zomers lekker de avonden verbrengen in Tuinesie en Balkonië. Waarom niet weg in de zomer:
1) kan geen vrij krijgen (werknemers met kinderen gaan voor)
2) (bijna) filevrije wegen!

In november wil ik het Zuiden van Amerika eens van dichtbij gaan bekijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb net besloten dat ik naar Luxemburg ga.
Op een of andere manier vind ik het verplicht erbij horen op vakantie te gaan. Ik bedoel eigenlijk vooral als gezin, op mijn leeftijd. Als je wat ouder bent, snap ik dat je geen vaste vakanties hebt en er op andere momenten tussenuit kan knijpen, maar alleen de zomervakantie is voor mij een kans om met mijn ouders er tussen uit te gaan.