wie weet een leuke stad om een dagje heen te gaan in belgie of duitsland ofzo?

Ik wil van 't weekend naar een leuk plaatsje om te winkelen en een terrasje te pakken, wie heeft suggesties.
moet niet te ver rijden zijn (2 uur vanaf den haag).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Het beste antwoord

Gent en Brugge zijn geweldig om een dagje heen te gaan.
Maar al is het geen België of Duitsland : Maastricht is ook super.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Zou Antwerpen/Gent of Düsseldorf/Aken iets kunnen zijn?
Ik zou het wel weten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oberhausen, heeft een enorm winkelcentrum (CentrO)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Klopt is idd fantastisch, maar realiseer je wel dat alles overdekt is behalve de horeca die zich bijna allemaal aan de buitenrand van het winkelcentrum bevindt. Je loopt dus de hele dag binnen, dat moet je met dit lekkere weer wel weten voordat je afreist.
Han-sur-Lesse de grotten van han enzo.
echt geweldig wij gaan elk jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hoop terrasjes en winkeltjes daar in de grotten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ìn de grotten zijn geen terrasjes, die bewonder je alleen..
Ze zijn inderdaad vreselijk mooi, maar moeilijk voor kleine kinderen. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist dank u
paulus811
14 jaar geleden
De vraagsteller wil winkelen en een terrasje pakken en jij stuurt 'm de grot in. -1 hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
han sur lesse is niet in een grot slimbo. dat zijn terasjes en en winkeltjes.
de grot ligt ernaast,.
paulus811
14 jaar geleden
Die grot is de trekpleister, winkels en terrasjes zijn flut in Han sur Lesse. En winkels en terrasjes is wat de vragensteller wil zien het komende weekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat haal je niet in 2 uur vanuit den haag
Tja, ik wilde Keulen voorstellen, echt een leuke stad, lekker winkelen in de binnenstad en dan een terrasje pakken aan de rijn, maar ja, als het op 2 uur vanuit Den Haag moet zijn, dan valt praktisch geheel Duitsland af en dan kun je beter naar België.
Dan zou ik persoonlijk naar Brugge gaan, vind ik echt een leuk, mooi, oud plaatsje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach beetje gassen op de autobahn, ben je er zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en ik vergat nog even die Umwelt-stikkers die je dan misschien wel en misschien niet nodig hebt, afhankelijk van je type auto.
paulus811
14 jaar geleden
Brugge is een prima suggestie. Leuk winkelen en superleuke terrassen. En de stad is ook weer niet zo groot dat je 3 dagen nodig hebt.
Wij gaan zelf af en toe naar Antwerpen. Prima winkelen aan de Meir en rond de Huidevetterstraat en Komedieplaats. Gezellige terrassen rond de Groenplaats en Grote Markt (bij de mooie en opvallende OLV Kathedraal). Eetgelegenheden te kust en te keur.
Sfeervolle historische stad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heel leuk is; Knokke aan de Belgische kust. Super shoppen, heerlijk eten, leuke hotels. Super.

Toegevoegd na 3 minuten:
en het is nog uitverkoop!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hasselt omwille van de combinatie : winkelen, gezellig ,eerlijk, niet gevaarlijk, niet te druk, kleinschalig en mooi en goede restaurants en een japanse tuin en bokrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleve in Duitsland is in 2 uur bereikbaar vanuit Den Haag. Leuk centrum met warenhuizen en terrasjes, oud gedeelte is ook leuk om doorheen te wandelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knokke en Hasselt zijn in Nederland minder bekend maar zeker de moeite waard. Al moet je wel iets meer reistijd dan 2 uur uittrekken als je op drukke dagen gaat rijden.
Knokke is mondain, het Monaco van de lage landen.
Hasselt is de modestad van België. Lekker tapas eten bij Cafe Latino, na 23 uur verandert het restaurant in een leuke salsabar. Anders lekker italiaans eten bij Dai Cugini. In Knokke is het goed toeven bij Souverijns. Eigentijdse keuken met veel mediterane invloeden. Wat je ook kiest België is altijd leuk voor een weekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dagje osnabruck hartstikke leuk,en overnachten in van der valk in melle
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt er niet bijgezet hoe hard je rijd, maar een beetje doorrijden en je zit in het geweldige dusseldorf. tip: de altstad.

Toegevoegd na 50 seconden:
Duitsland - Dusseldorf - altstad