Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iets leuks te doen morgen in Maastricht?

We gaan morgen met ons gezinnetje (pa, ma, dochter van 7 en zoontje van 1) een dagje naar Maastricht.
Iemand tips voor een leuk bezoekje of activiteit? We willen in ieder geval de stadswallen bewandelen, dat deed ik ook graag toen ik nog in de stad studeerde.
Bij de stadswallen staat ook een mooie volière met allerlei vogels, bedenk ik nu.

Een rondvaart kan ook, maar is een beetje saai. Alleen een stukje de Maas op en af.

Iemand ideeën? Misschien specifiek voor kinderen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een City toer met een oldtimer is erg leuk, weet ik uit ervaring. Of een rondrit met een paardenkoets. Ik zag op de vvv-site nog wat leuke tips, wellicht staat daar nog iets bij wat jullie aanspreekt.

Alvast een fijne dag gewenst morgen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
VVV, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.... :-)
Paardenkoets klinkt leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms denk je niet aan de meest voor de hand liggende dingen :) Toch goed dat je je vraag hebt gesteld, kunnen we samen met je meedenken :) Paardenkoets is inderdaad erg leuk, zowel voor volwassenen als voor kinderen.

Andere antwoorden (3)

http://www.inmaastrichtuit.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt, maar op die site staat niks voor een leuk dagje uit.
er schijnen mooie grotten te zijn in maastricht misschien is dat de moeite waard ben je ook niet van het weer afhankelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je voor de tip. De mergelgrotten zijn inderdaad heel leuk.
http://www.nhmmaastricht.nl/nederlands/exposities/koolstof/index.html

Er was laatst ook een dinosaurus expositie in de bibliotheek en in het natuurhistorisch museum. Ik weet niet of dat nogsteeds is. Zul je even op moeten zoeken. Je kunt geloof ik ook op de maas met de boot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding