Hoe kan ik vanuit België (maakt niet uit welk vliegveld) zo goedkoop mogelijk in Bonaventure, Quebec (Canada) komen?

Ik ben van plan om eind juli of begin augustus naar het plaatsje Bonaventure in Quebec, Canada te gaan. Weet iemand hoe ik daar zo goedkoop mogelijk kan komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga naar slechtevraag.nl ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij wilt dus eigenlijk dat een ander voor jou alles gaat zitten uitpluizen, terwijl je zelf gewoon op antwoord wacht?
Als je daar naar toe wil (moet), dan zijn er toch genoeg sites om op te zoeken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat wil ik niet. Ik heb zelf natuurlijk ook al gezocht, maar als er een goedkoper antwoord zou zijn dan zou die welkom zijn.

Het beste antwoord

De goedkoopste die ik snel kon vinden is van Continental Airlines van Brussel, via New York Neward naar Quebec op 30 juli.
Enkele reis 697 (inclusief alle toeslagen).

Dit was via worldticketcenter.nl

Voor meer mogelijkheden:
vliegtarieven.nl
expedia.nl
cheaptickets.nl

etc.
Succes met zoeken en boeken. Dat is al de helft van de pret!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hartelijk dank. De vlucht die ik had gevonden kwam duurder uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord en dit heeft me zeker geholpen.