We gaan dit jaar naar St. Girons Plage; ik kan niet veel info vinden over wat er zoal in de buurt te beleven is, heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

De beste manier: ga erheen, vraag het ter plekke en/of kijk ter plekke om je heen.

Vraag het een het VVV, vraag het bij de plek waar je verblijft, en vraag het aan andere touristen die je ontmoet. Als je toch in een barretje zit om iets te drinken, vraag dan tips aan de bediening.

Werkt bij ons altijd prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

in Les Landes is het behalve van zon, zee en natuur genieten, ook vooral goed wijn proeven.

Toegevoegd op 25-06-2009 12:26:13
filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=MTlmOTrE5pQ
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is voor ons ook de belangrijkste reden om daar naar toe te gaan!
:-)
zie beoordelingen op deze site, geen cultuur......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bibliotheekboek halen over de streek
naar de anwb gaan voor oute kaart en streek kaart

het heeft 1 van de beste surfstranden van de wereld
je kunt er een boottocht maken (vertrek bij lac de leon) op de courant de huet
de kustweg is prachtig om af te rijden (auto of fiets)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens op zoover voor tips
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo niet veel informatie op internet? Een van de 150 duizend links gaf de website van het dorp in kwestie: http://www.viellestgirons.com/foret-landes-promenade-randonnee-vtt.html
Veel plezier. Les Landes is leuk. Lekker hoge golven en lekker vlak om fijn te fietsen.