Zijn er touroperators die reizen naar Patagonie & Paaseiland in één aanbieden?

Ik wil op vakantie naar Patagonie, er zijn verschillende aanbieders die dat aanbieden. Maar als ik daar eenmaal toch in de buurt ben, wil ik ook graag naar Paaseiland. Ik heb al enkele brochures ingezien, maar ik kan geen touroperator vinden die beide gebieden in 1 groepsreis aanbiedt.
Misschien weten jullie een touroperator die dat wel doet (mag ook een buitenlandse maatschappij zijn)

Jammer, ik heb niet echt de reactie gehad waar ik op hoopte (als in een naam van een touroperator die het direct aanbied, maar ja, als die er was, had ik hem waarschijnlijk al wel gevonden).
C4th heeft me wel op een handige website gewezen, GAP ziet er leuk uit, misschien dat ik daar iets mee kan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Grappig, ik herken het probleem.
Ik wil ook op vakantie naar Patagonië, maar dan uit de groep stappen bij Ushuaia om daar te kijken of het mogelijk is met een schip mee te gaan naar Antarctica, om vervolgens bij een volgende groep weer aan te haken.
Probleem bij de meeste Patagonië reizen die ik gezien heb is dat ze geen zogenaamd "Landarrangement" aanbieden. Veel verder ben ik nog niet gegaan in mijn onderzoek. Ik heb nog enkele maanden.

Je beste kansen lijken me om het bij internationale groepen te proberen. Ik kan me van lang geleden nog een gids van GAP adventures herinneren, waar heel veel mogelijk was met verschillende bouwstenen erin, zodat je je reis kon opbouwen uit een stuk of 5 minireisjes van enkele dagen die dan naadloos op elkaar aansloten.

Toegevoegd op 15-06-2009 14:40:31
Even de site opgezocht:
http://www.gapadventures.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je wel reizen hebt gezien naar Patagonie, is het ook mogelijk om de touroperator op te bellen/op te zoeken en vragen wat de mogelijkheden zijn om het te combineren. Vaak is het mogelijk dat er aan het begin of aan het eind een paar dagen bij komen naar de bestemming die je wilt.