Wie heeft er fotos van Soi 8 en 9 , Jomtien Thailand ?

IK zoek foto's van een prive terrein met villa's enz erop , Casa Jomtien is een van de namen van het stukje terrein en er is een zwembad en er zijn twee tennisbanen, omgeven door een beige schutting en daarvoor staat een groot hotel of is het een condo ?? En er is bewaking .......24 uur !! Je kan er villa's kopen en of huren .....

In de buurt staat er ook het Jomtien garden hotel en aan de andere kant , staat er een condo .....Iedereen die in Jomtien geweest is, weet het wel te vinden en misschien heb je er foto's van gemaakt ( er zit ook een 7/11 winkel op de hoek )

Van die plek wil ik dus de foto's hebben , met de foto tour die ik als linkje had gekregen, kan ik normaiter overal komen, maar nu kon ik er niet in, omdat het niet toeristisch is en dat vind ik jammer en aangezien Alex, de vriend die daar woont mij heet uitgedaagd......Je kan op internet geen foto's daar van vinden ?? Wil ik het met jullie hulp proberen , om he op zijn neus te laten kijken ....??

Het is dus een weddenschap, die ik heel graag wil winnen, wie helpt mij mee, om te winnen , jullie zullen mij er erg blij mee maken ....?? Ik wacht rustig af, misschien dat ik , nu ik dit allemaal heb verteld, wat betere reacties krijg , de eerste waren ook al heel fijn en goed hoor, maar het waren nog niet de exacte foto's en of linkjes die ik nodig had .....

Please, help !!!! Groejes Linda.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (2)

Mensen plaatsen privefoto's op flickr. Heb je daar al gekeken? Misschien zit er iets bruikbaars tussen.
Suc6.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je reactie is aangekomen:-), volgende keer eerst een foto ter plaatse maken, en dan pas gaan wedden!!!
;-)