Hoe komt het euroteken naar voren op een laptop?

Bovenaan bij de cijfers staat wel 2 maar daar staat ook op: een é teken en een apenstaartje.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telecom
3.6K

Antwoorden (1)

Mac
Druk op het toetsenbord de Alt-toets en 2-toets tegelijkertijd in.
Druk op het toetsenbord de toets met de tekst ‘Option’ en de 2-toets tegelijkertijd in.

Windows
Druk op het toetsenbord de Alt-toets, Ctrl-toets en de 5-toets tegelijkertijd in.
Druk op het toetsenbord de toets met de tekst 'AltGr' en de 5-toets tegelijkertijd in.
Druk op het toetsenbord op de linker Alt-toets en druk rechts de toetsen '0', '1', '2' en '8' tegelijkertijd in. .
____
Edit
tegelijkertijd: snel achter elkaar is natuurlijk gemakkelijker... ;-)
Toegevoegd op 23 april 2019 09:32: tekst
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Ik zou op het numerieke toetsenbord de toetsen '0', '1', '2' en '8' NA ELKAAR indrukken.
Lijkt me makkelijker, en werkt ook ;-)
SimonV
5 jaar geleden
Bedankt, je hebt gelijk. Toegevoegd.