wanneer wordt 5g beschikbaar voor consumenten in nederland?

dus wanneer gaan providers in NL dit aanbieden via abbo of sim only? en welke zullen hier als eerste mee beginnen? zal het veel duurder zijn dan 4g?

5 jaar geleden
in: Telecom
2.1K

Antwoorden (1)

Het is nog onbekend wanneer de frequenties geveild gaan worden. Zolang de providers geen frequenties kunnen kopen kunnen ze het ook nog niet aanbieden aan de consument. Dat is dus nog onbekend. Verizon is de eerst provider die 5G aanbied in de VS. De prijs weet je pas zodra de providers dit gaan aanbieden, en een schatting kan pas gedaan worden zodra de frequenties geveild zijn.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+Het is idd nog te vroeg om hier iets zinnigs over te zeggen.