Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik tv kan kijken via de kabel is er dan een tv/internet abbonement actief op mijn adres?

Ik ben (antikraak) in een oude basisschool gaan wonen en tot mijn verbazing kan ik gewoon kabel (analoge) televisie kijken als ik de tv aansluit op de aansluiting in de muur. Is er kans dat er nog een internet abonnement actief is op dit adres? Dat ik bijvoorbeeld door een router aan te sluiten in de meterkast bij de telefoonaansluiting weer tot leven kan wekken?

Mgv

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telecom
1.3K
TurfGraver
6 jaar geleden
Nee.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee dat je analoge kabel hebt zegt niks. Analoge kabel moet actief afgesloten in een kastje en Ziggo vind dat vaak teveel werk. Digitaal en internet moeten door de gebruiker en Ziggo geactiveerd worden via een abonnement, kaarten een website etc. Een modem/router koppelen zal zinloos zijn als er geen abonnement loopt op het adres (en dat zal er niet lopen).
(Lees meer...)
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Daarnaast zal je juiste (mac ades) kabel modem geprovisiond moeten zijn. Een ander (al loopt abonnement nog) zal niet werken.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Klopt helemaal ! (+)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding