Hoe kom ik erachter wie mij telkens privé belt?

Sinds een paar dagen word ik lastig gevallen door een privé nummer die mij op verschillende tijden, meerdere keren belt. Het gesprek word pas verbroken als ik wat heb gezegt. De beller zegt zelf niks en ik hoor zelfs geen ademhaling. Hoe kom ik erachter wie mij telkens belt? Mijn provider kan alleen alle inkomende anonieme oproepen blokkeren ivm medische problemen verwacht ik privé oproepen. Herkent iemand dit probleem en zou ik achter de anonieme beller kunnen komen?
Mvg

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telecom
6.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet wel hoe je ervan af moet komen.
Koop in een sportwinkel (of bij de Action/Kruidvat), een scheidsrechters sportfluitje. Zodra de telefoon overgaat en je ziet niet wie er belt, héél hard in de hoorn fluiten! Diegene aan de andere kant laat het voortaan wel uit zijn hoofd.
Let wel : jij moet ook niet vergeten om te blijven opletten, zodat de anonieme beller niet precies hetzelfde doet met jou!
TurfGraver
6 jaar geleden
Jodokus52, en u denkt dat fluitje net zo hard klinkt aan ander kant? :-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver Dit is proefondervindelijk door mij vastgesteld. Ben nog steeds blij met deze oplossing, maar het is wel zaak om niet zelf de ontvanger te worden.
N.B. Blijf opletten wie er belt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt ook roepen politie
amc
6 jaar geleden
https://www.kpn.com/service/bellen/telefonische-overlast.htm Hier staan allerlei tips wat je kunt doen bij telefonische overlast.

Antwoorden (1)

Het is helaas niet mogelijk om daarachter te komen. Wel is er een app die schijnt te helpen met dit problewm, genaamd Truecaller (voor android, ik weet niet of deze er voor Iphone is). Ook zou je aangifte kunnen doen. Al weet ik niet of dit helpt.