Welke internet provider heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding?

Ik krijg binnenkort m'n eigen huis en ik wil graag internet. Zo goedkoop als mogelijk. Ik zie dat ik bij KPN €54,46 moet betalen en bij ziggo €47,50 per maand. Nu weet ik vanuit ervaring dat ziggo niet super betrouwbaar is. Wifi wilt wel eens wegvallen.

Ik heb ook iets verder gekeken en ik heb gevonden dat ik bij online.nl 30Mb voor €28,50 kan krijgen. Ik heb alleen nog niet gecheckt welke providers er bij mijn postcode beschikbaar zijn, maar ik wil dus graag weten wat nu goede providers zijn die relatief goedkoop zijn.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telecom
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nu weet ik vanuit ervaring dat ziggo niet super betrouwbaar is. Wifi wilt wel eens wegvallen. Wi-Fi heeft eigenlijk niets met Ziggo te maken. Enkel met de router die ze uitleveren. Je zou gewoon zelf een andere router kan nemen.
paulus811
6 jaar geleden
Denk ook eens aan all-in pakketten, want neem aan dat je ook tv wilt kijken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb een gratis alternatief om TV te kijken en ik hoef ook geen vaste telefoon.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Met onbetrouwbaar wifi bedoelde ik eigenlijk dat ik best wel vaak de modem moest resetten. De bekabelde internet viel ook af en toe weg.

Het beste antwoord

De goedkoopste is tele2 op dit moment €22,- per maand met een behoorlijke snelheid.
Ben Woldring is betrouwbaar en daar weet ik dat van.
Ik heb ook zoiets maar dan met gratis extra bellen voor €5,- Bevalt goed, stabiel en best snel.