foto van verkeerd contactpersoon bij Whattsapp, hoe zet ik de goede foto erbij?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telecom
1.3K

Antwoorden (1)

Een foto die door de contactpersoon zélf bij zijn/haar profiel is geplaatst, kun je niet vervangen of verwijderen.
Als daarvan geen sprake is, neemt Whatsapp automatisch de afbeelding over zoals die bij jouw 'Contacten' op je telefoon staat. Klik, onder Contacten, op de naam van de contactpersoon, vervolgens op Wijzigen (het pennetje), daarna op de afbeelding en ga op zoek naar een vervangende foto. Vergeet niet om daarna op "Opslaan" te klikken. Wanneer deze methode niet werkt, dan heeft de contactpersoon zelf de foto geplaatst.