Hoe lang breng je dagelijks door in de buitenlucht?

Gemiddeld genomen in het voorjaar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (13)

Varieert van een uur (werkdag zonder andere activiteiten) tot een hele dag (buitenevenement). Gemiddeld over de hele week? Twee uur per dag of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel te weinig helaas. Op sommige dagen nog geen kwartier. Drukdrukdruk. Maar er gloort licht aan het eind van de tunnel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Per dag gemiddeld 5 uur.Waarvan 2 uur wandelend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk een paar minuten. van en naar de auto.
mijn zoon is wel buiten not to worry, maar ik no way mij niet gezien. juist niet in het voorjaar en zomer. vanaf de 1e wesp die ik met eigen ogen gezien heb zit ik binnen het liefst met alles dicht. met een gezin kan dat nou eenmaal niet maar bah. ik heb een te grote angst voor beesten (stekende dan)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gemiddeld? Hmm... 10 minuten. misschien. (Van en naar de winkel en auto lopen... :P.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op werkdagen een paar minuten tot een half uur als ik met de auto ga, en minstens 5 kwartier als ik fiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij elkaar is het denk ik maar 2 uur per dag. 's morgens een kopje thee in de tuin (half uur), dan hier en daar naar toe met het openbaar vervoer of de fiets (maximaal 1 uur), en dan 's avonds nog even chillen met een biertje op het balkon (half uur). Dat is het denk ik wel zo'n beetje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n 4 tot 5 uur. Maar je bent ook als snel buiten als je in een chalet woont ipv een Petteflat. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gemiddeld een 3 á 4 uur per dag. Maar af en toe eens een terrasje pakken zodat dit ineens verdubbeld in tijd...

Doorgaans vermeid ik de zon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IK ben 24 uur per dag in de buitenlucht, maar soms heb ik een jas aan, soms een huis aan, soms een auto aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke dag, ik woon aan het bos, dus ook in de winter buiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hangt er vanaf. De ene dag maar een kwartier, de andere een uur of 2. Wat natuurlijk uitmaakt of je veel of weinig buiten komt is werk of andere klussen. Helaas komt een gemiddelde Nederlander regelmatig te weinig buiten, JAMMER.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de zon schijnt ben ik zo veel mogelijk buiten. Op vrije dagen ga ik wandelen, lekker in de tuin zitten, terrasje pakken etc. Dan ben ik dus minstens 5 uur buiten. Als ik moet werken op een mooie dag dan kies ik ervoor om te fietsen naar het werk en na het werk nog even in de tuin te zitten bijv. Dan ben ik ongeveer 1 uur of 1,5 uur buiten.