Wanneer gaan Badr Hari en Remy Bonjaski weer een wedstrijd tegen elkaar vechten?

de laatste was tijdens de world GP 2008 in de finale.
http://www.youtube.com/watch?v=WMaeHApvz2Q
ik vond dit hier geen winnaar is uitgekomen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

Lastig om te zeggen wanneer ze weer tegen over elkaar staan. Zullen ze allebei eerst een paar wedstrijden van een toernooi moeten winnen.
Maar Remy heeft wat mij betreft duidelijk gewonnen. Als je zo gefrustreerd bent dat je je tegenstander op z'n hoofd trapt als de scheits je weg duwt, ga je verliezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ben je op je achterhoofd gevallen?.. geen winnaar? Kijk dan nog maar eens goed.. als je volgens de regels iemand die op de grond ligt. Slaat en na trapt. ga je voor mij buiten 't boekje en de k1 regels waar 't echt voor staat...

en waarschijnlijk zullen ze wel weer tegen elkaar spelen maar de tijd zal 't leren, showtime is nu bezig.. hij moest tegen semmy vechten, ik weet alleen de uitslag niet heb 't nog niet gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Badr door K.O. hehe wat ben ik ook een eikel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in 55 slaat hij sammy KO
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
55 seconden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL wil je nu zeggen dat remy bonjaski een betere thaiboxer is ten opzichte van badr hari?
daar draait het bij mij om bij een finale.
ik was ook pissed op badr hari. maar achteraf dacht ik wel dat remy de zaak een beetje opblies om de ref te beinvloeden. vergeet niet dat hij eerste geel kreeg en pas nadat remy en de ref spraken hij rood had.(+1)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha jij bent ook een beetje blind of niet?.. zon actie moet in eerste instantie al rood op leveren ik stond met mond vol tanden te kijken toen hij geel kreeg.. zulk soort gedrag hoort niet te worden geaccepteerd, en vond 't heel slim gespeelt van remy. 400k rijker ;)! en dat randknaapje lekker met rood de ring uit.. nogmaals als je deze sport beoefent, moet je je niet door je emoties laten leiden,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nog wat het is geen thaiboksen ;).
Dat zijn hele andere regels.. verdiep je een beetje in de sport.. voordat je gaat schreeuwen. dit is gewoon kickboksen met de europese regels.. ik zou zeggen volg Burkaw por pramuk maar eens ;) dat is een thaibokser! van grootte klasse
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ernesto Hoost, Remy Bonjasky, Peter Aerts, Buakaw Por. PramukArtur Kyshenko, Ray Sefo, John Wayne Parr, Yodsanklai Fairtex , Giorgio Petrosyan. allemaal muy thai vechters(thai boksers) ik beoefen zelf muay boran (traditioneel thai boxen.) ik heb de regels erop na gelezen ze hanteren inderdaad kickbox regels.
(van zuid oost azie) p.s. ik schreeuw niet maar post;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zou je moeten weten dat, in 't traditionele thai boksen, spinning backfist* elbow's toegestaan zijn en in 't europese niet.. ten tweede, benoem dan badr hari niet tot thai bokser als je 't zo goed weet:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Backfists*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
staat badr hari tussen de lijst die ik net opnoemde ??
nee!!
dus ga iemand anders lastig vallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kom maar langs
dan laat ik je wel zien wat badr zijn stijl is.
Obi Plein 115
amsterdam
ma wo vr avond.