Bestaat er de mogelijkheid dat NAC Breda dit jaar champions league gaat halen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Antwoorden (6)

In your dreams...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
idd.. verder dormen..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die kans bestaat er, maar dan moeten ze wel net zo gaan spelen als voor de winterstop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is niet meer mogelijk. Met nog 6 wedstrijden te gaan staat Nac 19 punten achter de nummer 2. Plaats 2 geeft recht op een plaats in de 1e voorronde champions league, plaats 1 is tweede voorronde CL

Uefacup is dus het hoogst haalbare. Directe plaatsing is nummer 3 & 4, 5tm 9 spelen voor 1 plaats nacompetitie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eindelijk een fatsoenlijk antwoord
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Neen, en als ze al de voorronde halen liggen ze er binnen de kortste keren uit............