omdat ze de meeste punten behaald hebben in de eredivisie het afgelopen seizoen.
(en dat zegt iemand die nooit langer dan 2 minuten voetbal kijkt..)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de anderen het niet voor elkaar gekregen hebben meer punten bijeen te sprokkelen dan AZ.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat az gewoon de beste is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat Eindhoven dit jaar niet genoeg geld had voor een waardig kampioensfeest. Dachten ze: we gunnen het aan een ander...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat zij de meesten punten hebben behaald en daarmee aan de voorwaarden hebben voldaan om als kampioen te worden aangewezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben de meeste punten behaald in het klassement.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat ze hebben gewonnen -.-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze de meeste punten hadden toen de wedstrijd is afgelopen haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanwege de trainer/coach Louis van Gaal, wie echt een visie heeft en mijn insziens verstand van voetbal.

Het ligt ook aan Dirk Scheringa, hij voert een duidelijk beleid, geeft niet veel geld uit en neemt de juiste mensen in dienst.

En daarbij heeft AZ een goed elftal door het uitstekende aankoopbeleid. AZ koopt veel voetballers uit de eerste divisie die uitgroeien tot kampioensspelers.
De Zeeuw, Van der Velden en Moisander bijvoorbeeld kwamen allemaal van eerste divisie clubs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat Marco meer verstand heeft voetballen...