Is het een goed idee om de Belgische en Nederlandse betaalde voetbal competities samen te voegen?

Zou dit een goed idee zijn, aangezien de competitie er sterker door wordt.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (6)

Ja, het niveau van de huidige competitie is veel te laag. de onderste teams is vaak niet eens leuk om te kijken. door het samen te voegen blijven alleen de sterkste ploegen over.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt me wel een leuk en goed idee. Alleen de reistijden worden dan misschien wel te lang. Dit omdat je dan vaker verderweg moet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is zeker een goed idee. De tv-gelden zullen omhoog gaan. Daarnaast zal ook het niveau omhoog gaan. Hierdoor zullen weer betere spelers aangetrokken kunnen worden. Reistijd is geen enkel probleem omdat clubs in duitsland en frankrijk nog altijd veel verder moeten reizen en daar ook geen problemen zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zeker wel een goed idee!! Meer geld betekent automatisch dat we competatiever kunnen zijn met de europese top... En de afstanden lijken me toch geen probleem als je ziet dat deze in landen als duitsland en frankrijk nog vele malen groter zijn en het ook wel werkt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De clubs willen het zelf niet dus dan houdt het snel op denk ik. Maar het had mij eigenlijk wel leuk geleken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn marktonderzoeken gehouden waaruit blijkt dat de gemiddelde voetbalkijker niet geïnteresseert is. Misschien is dit ook een kwestie van gewenning.
Mij lijkt het een goed idee, dit lijkt voor mij de enige manier om Europees een rol te spelen.