Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste plek ter wereld om te gaan duiken?

En waarom?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn veel plaatsen die claimen de mooiste duikgronden te hebben maar in Indonesie bij het eiland Flores , de Gili eilanden bij Lombok en voorgenoemde in Thailand zijn erg mooi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In Thailand, en om precies te zijn, bij de eilanden Koh Samui en Koh Tao. Het water is er heel helder, veel natuur, een Nederlandse duikschool/verhuur in de buurt. Massatoerisme is hier nog absoluut onbekend! Wanneer je van duiken houdt, bent u hier aan het juiste adres; de koraalriffen rondom Koh Tao behoren tot de mooiste van de Golf van Thailand en duiken is hier nog relatief goedkoop, evenals het verblijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Massatoerisme absoluut onbekend?!?
Hahaha wat een onzin, ik ben zelf op Koh Samui geweest, en of daar massatoerisme is. Het stikt er van de duitsers en er zijn erg veel uitgaansgelegenheden. Duiken was er wel mooi, maar ik vond het bij Curacao mooier...
Ik vond zelf de Rode Zee de mooiste duikplek. Grote koraalriffen, lekkere temperatuur van het water en natuurlijk ongelooflijk mooie vissen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad, Santa Catarina en Dahab aan de Rode Zee,mooi helder en de mooiste scholen met tropische vissen....!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor de kust van Sudan, daar is n.l. nog niets vernield en is het (nog) zeer rustig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding