De waarde van de punten zit 'm onder andere in het niveau dat je hebt. Sinds ik niveau 2 heb mag ik stemmen op antwoorden, bijvoorbeeld.

Voor een gedeelte ligt het ook in de waarde die je erin legt. Mij interesseert het geen biet of ik de beste ben of niet, sommige mensen wel.

Het kan ook zijn dat de site mogelijkheden kent bij hoge hoeveelheden punten die nog niemand ontdekt heeft!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee ook kwantitatieve...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je 25.000 punten hebt, krijg je een bon van €25 voor een webwinkel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
(Grapje)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jammer :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
コメディアン, 道化者
Ik ben voor een sectie met onzin vragen of een ongecensureerde spiegel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat de punten minder gevoelswaarde krijgen als blijkt dat de min punten ook daad werkelijk van je saldo afgaan.