Kan seks voor de wedstrijd echt je prestaties beïnvloeden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Nee hoor mijn prestaties van seks zijn niet te beïnvloeden, zelfs niet voor de wedstrijd...

;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lol

Andere antwoorden (8)

Ja, positief.
Het neemt stress weg. Dus bevordert de prestaties.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Negatief beinvloeden.
De 'edge' is weg.
Hormoonniveaus staan lager, er is minder adrenaline, na de inspanning gaat het lichaam in rustiger modus.
(Daarom vallen veel mensen na de sex als een blok in slaap).

Je bent dus minder scherp, minder geconcentreerd en op een lager spanningsniveau.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan ben je toch lekker relaxt, lijkt me toch prima goed idee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het neemt de zenuwen weg, dus ja
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hangt af van de intensiteit van de daad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
over seks vóór de wedstrijd weet ik niet...maar de belofte van seks ná een gewonnen wedstrijd: dat beïnvloedt je prestatie zeker wel ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahah jah dat klopt!
Ligt er aan op wel tijdstip dit plaats vind, als je gewend bent om savonds voor je naar bed gaat sex te hebben en je maakt het over het algemeen erg laat, dan zou je de volgende dag wel eens brak naast je bed kunnen staan..... Maar over het algemeen moet het geen invloed hebben op je prestatie(s) de dag erna
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De avond voor de wedstrijd: nee
een half uur voor de wedstrijd: ja