Weet iemand het adres van het oude treinstation van Vinkeveen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Demmerik 68
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sorry, bron vergeten: www.erfgoed-utrecht.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedankt. Heb de wandeling gelopen vandaag. Startpunt stond als ' oude treinstation Vinkeveen' , zonder adres. Googelen leverde wel wat op, maar geen adres.

Andere antwoorden (1)

Ik vond ook het adres Demmerik 68, 3645 ED Vinkeveen, net als lala. Volgens een artikel in het Algemeen Dagblad van 27 december 2005 (editie Groene Hart) wonen hier Jan en Alie Stoof. Die kan je weer terugvinden in de telefoongids www.detelefoongids.nl, waarna je J. Stoof vindt op de Demmerik 68. Op een kaartje is dat adres verdacht dicht bij de Spoorlaan, waardoor het zeer waarschijnlijk het juiste adres is. Ga je er wandelen? Want er start daar een wandeltocht (de Demmerikroute). Veel plezier, dan!
Plaatje bij antwoord
15 jaar geleden
Antoni
15 jaar geleden
Wie wil weten waarom Jan en Alie Stoof in de krant stonden, moet het artikel maar lezen op http://www.haarlemmermeerspoor.nl/n20051227a.htm
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedankt. Heb inderdaad via Google dat artikel gevonden en ook daarna in de telefoongids gezocht, maar wist het niet zeker of het goed was. Heb inderdaad gewandeld, leuke route en perfect weer om te lopen. Salut, Hugo.