Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat het (lijkt of het) veel beter draait bij Chelsea sinds Guus Hiddink er interim-trainer is?

Zie bijvoorbeeld de winst van vanavond uit bij Liverpool en zijn successen met PSV, Zuid-Korea en Australië.
Heeft dit te maken met geluk (wat veel mensen zeggen) of heeft de man blijkbaar iets bijzonders?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
596

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hij heeft veel ervaring en weet precies hoe hij een topteam moet begleiden. Hij is overal binnen de voetbalwereld geaccepeteerd. Daarnaast heeft hij een goed netwerk en weet hij de juiste mensen om hem heen te verzamelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je zo veel successen achter mekaar hebt lijkt mij dat toch iets bijzonders
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Guus is gewoon de beste
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op de een of andere manier kan hij de spelers toch beïnvloeden. Toch op een of andere manier psychologisch denk ik. Ik weet het anders ook niet helaas, anders zou ik ook voetbaltrainer worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zo vaak succes kun je geen geluk noemen maar talent, Deze man is echt heeel erg goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het heeft te maken met motivatie van de spelers, de ene trainer brengt en nverteld het e.e.a net anders als de andere, de spelers krijgen een andere blik op het voetbal en reageren daardoor anders, met alle gevolgen vandien.


Zie het zelf aan mijn zoon, is verdediger, heb twee weken geleden een tip gegeven, hij past het nu toe, en is veeeel beter gaan spelen (verdedigen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding