Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zie ik nu net dat er eerst skispringen komt en daarna pas de opening van de Olympische Spelen?

En ik bedoel dan Vancouver!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat klopt. Soms zit de agenda zo vol dat je al voor het officiele begin moet beginnen. In de zomerspelen zijn dan volgens mij vaak voetbal en basketbal. Het meest vreemde was wel de paarden sport in 1956 van Melbourne die 5 maanden(!) voor de Olympische spelen gehouden werden in Stockholm (vanwege quarantaine regelingen van Australië). Echter alle wedstrijden, inclusief de finales, eindigen wel altijd voordat de spelen worden afgesloten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik kan niet met stelligheid beweren dat je dat ziet, maar zoiets is wel vaker voorgekomen, staat me bij. Drukke agenda, daar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja klopt, zoals hierboven al staat een vol schema
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klopt inderdaad maar als je op deze momenten klikt (zie bron) zie je dat het om kwalificatie- en proefsprongen gaat... Dus nog geen wedstrijden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding