Zie ik nu net dat er eerst skispringen komt en daarna pas de opening van de Olympische Spelen?

En ik bedoel dan Vancouver!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

Ja dat klopt. Soms zit de agenda zo vol dat je al voor het officiele begin moet beginnen. In de zomerspelen zijn dan volgens mij vaak voetbal en basketbal. Het meest vreemde was wel de paarden sport in 1956 van Melbourne die 5 maanden(!) voor de Olympische spelen gehouden werden in Stockholm (vanwege quarantaine regelingen van Australië). Echter alle wedstrijden, inclusief de finales, eindigen wel altijd voordat de spelen worden afgesloten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik kan niet met stelligheid beweren dat je dat ziet, maar zoiets is wel vaker voorgekomen, staat me bij. Drukke agenda, daar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja klopt, zoals hierboven al staat een vol schema
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klopt inderdaad maar als je op deze momenten klikt (zie bron) zie je dat het om kwalificatie- en proefsprongen gaat... Dus nog geen wedstrijden!