Ik heb gehoord dat er geen sneeuw ligt,waar de Spelen worden gehouden.

Wat doen ze dan,als ze niet kunnen skieën?

Toegevoegd na 15 minuten:
Zelf sneeuw maken gaat niet,daar is het te warm voor.Sneeuw halen lukt ookal niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, ze halen zelf sneeuw en maken het, dus wat zeg je nou eigenlijk????

Antwoorden (4)

Dan maken ze zelf sneeuw, daar hebben ze machines voor, de kosten maakt niet uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vancouver ligt vrij laag, door veel sporten te verplaatsen naar hoger gelegen plekken zal het waarschijnlijk toch allemaal goed gaan. Wat dat antwoord van Xinix betreft, het is daar nu 14 graden das te warm om sneeuw te maken :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die sneeuw komt er echt wel. Ze hebben daar inderdaad machines voor. Tevens halen ze ook sneeuw van plekken waar het wel ligt en brengen dat naar Vancouver toe.
Tja, je moet er wat voor over hebben he? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,dit schijnt niet te werken.Ze hebben dat geprobeert met nepsneeuw,maar is te warm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok, wist ik niet. Maar ze halen die sneeuw wel ergens anders vandaan! Dat heb ik in een of ander sportprogramma gezien.
Ik heb tijdens studio sport laatst gezien dat ze sneeuw ophaalden uit een plaats 150 km. ten noorden.
Dit doen ze met enorme vrachtwagens, die af en aan rijden om alles op tijd goed te krijgen.