Bergklimmen in de Himalaya. Door de kosten van vergunningen en expedities.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Meedoen aan de Formule 1... Duurder kan ik me niet voorstellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Polo. Bijna alleen adelijke mensen beoefenen deze sport.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht dat ze met de F1 merchandising juist veel geld verdienden. Dan vallen de hoge kosten weg tegen de baten.
Polo. Bijna alleen adijleke mensen beoefenen deze sport.

Toegevoegd na 15 seconden:
Adelijke
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Golf wordt goedkoper. Er is meer aanbod dus de prijs daalt. En er is meer aanbod omdat ze verwachten dar het populairder wordt.
Zwemmen en tennis zijn de duurste sporten ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn zoveel dure sporten..
het is eigenlijk hoe duur je die zelf maakt..

zo kan schilderen ook enorm duur uitkomen, als je dure doeken, penselen en verf gaat kopen.. maar je kan ook goedkoper materiaal gaan halen..

Het hangt ervanaf hoeveel belang je hecht aan de kwaliteit van het materiaal.. dit kan enorm duur uitvallen bij vele hobby's

Toegevoegd na 6 minuten:
mijn voorbeeld is een hobby, maar zo is het ook bij sporten natuurlijk.. paardrijden, duiken,... het hangt er allemaal vanaf hoeveel geld je aan het materiaal ervan uitgeeft :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Autroracen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuntvliegen en de meeste extreme sporten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou denken dat elke sport waarbij je de kans loopt het duurste te verliezen wat je bezit: je leven, ook het duurst is.
Qua geld ben je als sponsor het duurst uit in de Formule 1

"the fastest way to become millionair in Formula 1 is to step in as a billionair".

Dat is een quote van Paul Stoddart toentertijd eigenaar van Minardi F1.

Van de normale sporten ligt het eraan op welk niveau je iets onderneemt. Zeilen is vreselijk duur in wedstrijdverband maar in clubverband valt dat weer reuze mee, hetzelfde geldt voor de hippische sporten en dergelijke..