Wat kost het om in een voetbalstadion (bv De Kuip) op de digitale schermen langs het veld te adverteren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
7K

Het beste antwoord

De prijs op de site is alleen voor de 'niet tv' zijde. Die wordt dus alleen aan de aanwezigen getoond en niet op tv als er een uitzending plaatsvind. Wil je wel op tv moet je sowieso contact opnemen.

De huurprijs begint bij 2950 euro per seizoen voor 24 meter (4 posities). Dit is de minimale afname. Dit is voor 4 posities, hier komen per positie nog een 70 euro bij voor de productie van je reclame. Alles exclusief BTW.

Totaal dus minimaal: 3230 Euro ex. BTW

Voor meer prijs info: Zie de link en/of neem contact op met

Feyenoord Rotterdam
Michèl van ooijen
mail: moo@feyenoord.nl

of voor de algemene info voor alle soorten reclame:

Sales afdeling
mail: sales@feyenoord.nl

Toegevoegd na 43 seconden:
Bovenstaande is alleen voor De Kuip van toepassing, moge dat duidelijk zijn ;-)