Het zou sowiezo een fanprobleem opleveren, aangezien er altijd rellen zijn tussen die 2 clubs. En ik woon er nog precies tussenin ook :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zal inderdaad wel met de fans te maken hebben.
Maar op een gegeven moment zal het niet anders gaan, net zoals bij Roda JC en Fortuna Sittard.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat alle beide teams de hoop al op hebben gegeven dus er volgend jaar toch uit liggen.
dus waarom moeite doen voor een fusie terwijl er toch niets meer te halen is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
HFC Haarlem en Telstar zijn twee verschillende clubs met twee eigen culturen en allebei een eigen historie. Zelf volg Haarlem en ik zou niks in een fusie zien. Ondanks het bescheiden budget weten beide clubs te overleven in het profvoetbal. De derby tussen beide clubs is het hoogtepunt van het seizoen. Kortom, geen fusie!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vergelijk het met wanneer Ajax en Feyenoord fuseren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fans kwestie en daarnaast: moet iedereen opeens gaan fuseren ofzo?