Zijn er filmpjes van schansspringers die vallen?

Ik heb het namelijk nog nooit gezien en kan me niet voorstellen dat het nooit gebeurd...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

Ja hoor, dat gebeurd wel:

http://www.sportweek.nl/overige/123553/Video_de_zwaarste_crashes_bij_het_schansspringen

Toegevoegd na 1 minuut:
gebeurT

Toegevoegd na 9 minuten:
En ook op youtube te vinden hoor :-)

http://www.youtube.com/watch?v=RCFw_rEqSck
kijk in het rijtje rechts voor nóg meer schansspring ongelukjes..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dikke fail voor mij xD ik vond ze niet .... beschamend
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi... gewoon zoeken op ski jump crash
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zocht op ski jump fail :')
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Au!

Andere antwoorden (3)

goeie vraag!
ik heb even voor je gezocht en geen een filmpje van een vallende schansspringer gevonden... Ze zullen er ongetwijfeld zijn maar dan zijn ze verduveld goed verstopt op de filmpjes sites!
maar het is natuurlijk ook altijd leuk om mensen in de sneeuw te zien verwijnen :') (zie link)

Toegevoegd na 1 minuut:
of je kijkt gewoon naar het antwoord boven dat van mij.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook op youtube te vinden hoor :-) http://www.youtube.com/watch?v=RCFw_rEqSck
Talloze,elke schansspringer valt,maar dan wel gecontroleerd. Hij of zij komt dan netjes op de ski's terecht.
Er zijn natuurlijk wel brekebenen, zoals je op de filmpjes van de medebeantwoorders kunt zien! Brrr,ik moet er niet aan denken en dat zonder parachute!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha :)
Ja die zijn er wel, ik kan mij herinneren dat het tijdens het schansspringseizoen werd uitgezonden bij sportzenders. Heel eng trouwens om te zien.