Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In verband met de 'Goede Voornemens' willen we een roeiapparaat kopen. Maar welke?

Op de fittnessclub train ik op een roeiapparaat maar nu wil ik er thuis ook een hebben. Waar moet ik op letten bij aankoop? Hij mag max. €450,00 kosten. Hebben jullie er een? Bevalt ie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Voor € 450 moet je eens rondkijken bij tweedehands aanbiedingen. Kijk eens op de bekende advertentiesites.

Voor de helft van die prijs kun je een jaar lid worden van een roeivereniging. Dan kun je ook aan je conditie werken, maar dan lekker buiten op het water in de natuur, met een gezellige groep mensen. Naar keuze in een meerpersoonsboot, of met een groep allemaal een eenpersoonsboot nemen en samen ergens naartoe roeien.

Op elke roeivereniging staan meerdere roeiapparaten, meestal van het type Concept2, soms RowPerfect. Daar mag je onbeperkt gebruik van maken.

Succes, en veel plezier!
(Lees meer...)
Cryofiel
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding