Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Betekent de losse loten verkoop van de Postc.loterij dat men nu met een gerust hart op kan zeggen, of zit er nog een addertje onder het gras?

M.a.w. Dat je nu zelf beslist wanneer je wel of niet wilt meedoen aan de trekking van die maand?

Het kiezen van een bepaalde postcode komt bij mij erg over als het kiezen bij de Staatsloterij voor een bepaald eindcijfer.

Kun je dit hiermee vergelijken, of zit er nog een addertje onder het gras?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
960

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je lid bent, heb je _geen_ extra loten nodig. De prijs wordt uiteraard dan wel groter, als de prijs op jouw postcode valt.

PS: de enige reden dat ikzelf meedoe, is omdat ik zelfmoord zou plegen als de hele straat 1 miljoen zou winnen, en ik niks. Reden waarom ik, als ik verantwoordelijk minister was, deze psycholgisch vernietigende vorm van loterij direct zou verbieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zal best wel weer een addertje onder het gras zitten.Daar staat de Postcodeloterij om bekend.Nu heb ik geen los lot gekocht..want ik ben een van die duizenden die automatisch meespeelt,want je weet maar nooit...maar de Postcodeloterij heeft meest wel een nasleep,dat gebeurt ook met de loten die je thuis krijgt en dan moet activeren.Daar staat op...speel eenmaal mee...ja,ja..mooi niet.Het duurt maanden wil je er vanaf komen...
(info van de buuf)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding