Waar kan je een goedkoop skateboard vinden niet te duur onder de €5.00

Waar kan ik goedkoop een skateboard kopen. Waar kan ik die kopen?
hoe veel kost dat dan?
en niet al te duur a.u.b

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat niet veel kost, is vaak ook niets...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens op http://funandplay.nl voor vele soorten speelgoed

Antwoorden (6)

kijk eens op wat rommelmarkten
en mischien marktplaats, hoewel 5 euro wel heel goedkoop is.
je kan volgens mij ook een advertentie zetten dat je iets zoekt op martkplaats
14 jaar geleden
Op Marktplaats of bij een braderie of een kringloopwinkel.
En anders wachten tot koninginnedag, dan wordt er weer volop speelgoed verkocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je hier wat aan?

http://www.snuffelcorner.nl/sport/skateboards/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Marktplaats, 2ehands etc. Verder kan je bij veel speelgoed winkels ook skateboards kopen voor circa 7,50/12,50. De kwaliteit is niet heel hoog, maar het werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk op marktplaats (bron)

Je kunt geen nieuw skateboard vinden voor onder de 5 euro. Daarvoor heeft het teveel onderdelen en is het te groot. En wanneer je er wel 1 vind zou ik hier niet op durven staan. Je kunt hard vallen als je skateboard breekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn soms verkrijgbaar bij de Action, maar is zou het niet aanraden, de lagers zijn van slechte kwaliteit, de wielen zijn harde slicks, en de trucs zijn ook niet geweldig. Als je een skateboard van een redelijke kwaliteit wil, ben je al snel 50 -120 euro kwijt.