Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb je veel kans om te winnen met een (december)kraslot?

Bijvoorbeeld de december kalender, winkans 1 op 2, maar dat zijn bedragen van €5,- (dat is je lot) of een gratis lot T.W.V €2,-..Dat noemen ze winnen,...Wat zou de winkans op leuke prijzen zijn bijvoorbeeld €500,-? 1 op ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
21.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Neen, maak je geen illusies. Hadden verleden jaar in de kerstpakketten ook twee, maar je raadt het al, nul komma nul. Soms denk ik wel eens zitten er wel prijzen in.??!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb vaak 5 gehad en een maal 20! Maar die 100.000,- netto nog niet voorbij zien komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geluksvogel, wat een rijkdom.!!!!!!!
AWM
14 jaar geleden
Volgens mij was de vraag hoeveel kans je hebt. -1
Als je geen lot koopt,heb je in ieder geval je eigen geld terug! Maar ja,die hebzucht,speelt ons allemaal parten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Volgens mij was de vraag hoeveel kans je hebt. -1
Ik koop er elk jaar 4, 1 voor mezelf en 3 voor anderen. De afgelopen 3 jaar heeft altijd een van ons 'prijs' gehad maar dat was inderdaa nooit meer dan 10 euro geloof ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Volgens mij was de vraag hoeveel kans je hebt. -1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoopte dat een rekenkundig meer onderlegd persoon hier misschien wat aan had om de win kans te 'berekenen'. Met mijn bescheiden capaciteiten zou ik hieruit opmaken 1 op 4 aangezien altijd iemand van ons heeft gewonnen. Inmijn ogen heb ik dus wel degelijk antwoord gegeven op de vraag.
AWM
14 jaar geleden
LOL, dat was wel een héle kleine steekproef :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie het kleine niet eert......
Je moet toch ergens beginnen?
AWM
14 jaar geleden
Klopt, maar met statistiek werkt dat weer heel anders....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeerde alleen mijn steentje bij te dragen, jammer dat ik daar een minnetje voor kreeg.
AWM
14 jaar geleden
Ja, maar ik zeg het tenminste erbij als ik dat doe.
Het is gewoonweg geen antwoord op de vraag, sorry.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is jouw mening. Als meerdere hun ervaringen weergeven dan kan je misschien ongeveer een klein beetje inschatten of je een winkans maakt met een x-aantal loten. Hij vraagt of je kans maakt om te winnen. Ik vind dat als ik elk jaar op 1 van de 4 loten een prijs win dat dat een grote kans is. En ja, meerderen zouden het moeten zeggen waarom ze een min geven.
Ha, die ESVW;

Het begrip winnen is toch niet aan een bepaald prijzenbedrag gebonden? Ook €5,- is een prijs. En laat een ding duidelijk zijn; er is altijd één grote winnaar; de organisator van het kansspel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans is in ieder geval erg klein.
Ik heb om het uit te proberen wel eens 20 krasloten op rij gekocht. Ik had op 1 lot een euro.
En een gratis lot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding