Heeft er iemand ervaring met de TFM afslankcabine, zijn er blijvende goed resultaten behaald?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
3.9K

Antwoorden (4)

de beste manier is nog steeds om wat minder te eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat werkelijk zo makkelijk blijkt om af te vallen, waarom zijn er dan nog zoveel mensen die problemen hebben met hun overgewicht?
Het meest effectieve blijft, niet meer eten dan dat je verbrand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, fake.
Het gaat om
1. heel weinig en goed eten,
2. nooit eten na 7.00 uur 'savonds,
3. geen tussendoortjes en
3. regelmatig bewegen.

Als je te dik bent en je houdt een beetje van eten, dan is jouw kans om mager te worden en te blijven nihil.

Maar met de bovenstaande regels, kun je voorkomen dat het steeds erger wordt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen tussendoortjes is juist onzin.
Je moet gezonde tussendoortjes kiezen om je stofwisseling op gang te blijven houden.
Neem een mueslireep of een stuk fruit in plaats van een reep chocola of een koekje of snoepje. - Eet voldoende groentes & Fruit
- Ga regelmatig naar bijvoorbeeld een sportschool of hardlopen (minstens 2 x in de week(
- Zorg er voor dat je meer calorien verbrand dan wat je binnenkrijgt.
Twee vriendinnetjes van mij hebben een heel goed resultaat behaald met behulp van de TFM cabine. Het uiteraard een combinatie is van gezond eten en bewegen, maar iedereen die wil afvallen weet dat je gezond moet eten en bewegen, dus alle bovenstaande tips zullen je wel bekend zijn. Als ondersteunend middel bij een dieet kan het dus tot hele goede resultaten leiden. Ik ben zelf een fanatieke sporter maar voor mij staat er een grote operatie te wachten waardoor ik een aantal maanden niet intensief zal mogen sporten, ik overweeg nu zelf ook om tijdens deze periode gebruik te gaan maken van de TFM-cabine.